reklama

... za hranicu pocitov

... su témy. ktoré asi život do mňa zaklincoval naveky. Tie témy sú : žena, tajomno, otázky, premenlivosť ... a niekde medzi nimi pocity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... tak vyberám niečo z toho, čo klinovým písmom vo mne táto chvíľa vpísala :

Rozhovor! -Su pocity slová duše? -Pocity sú slová duše. -Su skutocné? -Sú skutocné. -Sú rebríkom k sebe? -Sú rebríkom k sebe.-Sú moje? -Sú moje. -Zrkadlia len ilúziu? -Zrkadlia ilúziu. -Ja som Pocit alebo pocit som Ja? -Ja som pocit. pocit som ja. -Som tvorca? Alebo tvorenÁ? -Som tvorca. Som tvorená. -Cítia anjely? -Neviem.

A pridávam zopír malých "klinčekov" a nezábudok a čakHaniek :-) Mám cit pre pocity. Pocta citom, ktoré cítia skutočnosť tam ukrytú.... City su citátom duše.srdca.mňa.boha. Kto narába citmi s citom? Pocity su značky na našej ceste.Stop. Daj prednosť. zákaz vjazdu. státie Keby sme mali všetko. Cítili by sme? Boh cíti prostredníctvom nás. Slzy sú zhmotnene city. Sú sadrovým odliatkom tváre duše v danej chvíly. Smútok sa netopí v slzách. Slzy nás zachraňujú od smútku. Poznám svoje pocity. Sú u mňa ako doma. Len neviem niekedy, prečo prišli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Existuje kurz: „Prečítaj svoje pocity“?

toľko zo "služobnej cesty". Ak sa pozriete do môjho pasu, nájdete tam toľko pečiatok!

Hanka Vázalová

Hanka Vázalová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... bodky su pre mna symbolol cakania, premyslania, nedopovedanosti, priestoru pre to, co nie som schopna sama desifrovat a ... urcite ich u mna najdete zastupy, spokojne cakajuce ... :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu